♥♥ عاشقانه ♥♥

♥♥ برکه عشق ♥♥

♥♥ سعــــــــــــــــــید ♥♥

 

بغض میکنم از ترس روزهایی که سهم مان از هم فقط یک یادش بخیر ساده باشد . . . .

 

_________________________________________

 

خیالی نیست . . .

قرار است از فردا به افتخارت فاحشه شوم . . .

شاید هم خوابگی و آغوشت نصیبم شود . . .

آخر شنیده ام فاحشه پسند شده ای  لعنتی . . .

 

____________________________________________

 

چقدر سخت است نمرده باشی وازت بخواهد گورت را گم کنی . . . .

 

___________________________________________

 

به سلامتی پسری که به دوست دخترش گفت :

روزی که جلوی دختری غیر از تو زانو بزنم . . . روزیه که بخوام بند کفش دخترمون رو ببندم . . .  به سلامتی . . .

 

__________________________________________

 

دست بر دلم نگذار . . .

میسوزی . . .

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .

 

___________________________________________

سیاهی لبهایم از سیگار و قلیون نیست . . .

لبهایم عزادار حرفهای نگفته دلم است . . .

 

____________________________________________

 

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .

 

_____________________________________________

 

این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...

 

____________________________________________

 


آهسته بیا

چیزی هم ننویس

نظر هم نگذار

همان که بخوانی بس است

من به بی محلی آدمها عادت دارم

 

________________________________________

 

تلخ است ،

همه فکر کنند سرت شلوغ است ،

و تنها خودت بدانی چقدر

 تنـــهایی ...



نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت18:36---2 آبان 1392
سلام.بعضی وقت ها تنهایی لازمه...تا آدم بدونه همیشه تنهاست...ما انسانها در عین با هم بودن...تنهاترینیم...من تنهایی رو دوست دارم...بعضی وقت باید با خودمون تنها باشیم...در دل کنیم....با تشکر....بهترینها رو برات آرزو می کنم

دوست
ساعت18:36---2 آبان 1392
سلام.بعضی وقت ها تنهایی لازمه...تا آدم بدونه همیشه تنهاست...ما انسانها در عین با هم بودن...تنهاترینیم...من تنهایی رو دوست دارم...بعضی وقت باید با خودمون تنها باشیم...در دل کنیم....با تشکر....بهترینها رو برات آرزو می کنم
پاسخ: دوست عزیز یه پیام رو سه بار تکرار کردی هههه ولی باز ممنونم


مهرزاد
ساعت15:46---2 آبان 1392
سلام مطالبت خیلی قشنگه امیدوارم موفق باشی.
پاسخ: سلام خیلی ممنون همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 2 آبان 1398برچسب:,ساعت13:40توسط یه عاشق | |